تبلیغات شما اینجا
بستن تبلیغات [X]
مشاور تبلیغاتی و بازاریابی توسط منصور کیارش

تبلیغات توسط منصور کیارش

بسیاری از شرکت ها در تصور این هستند که می‌توانند با تبلیغات آنلاین یا به اصطلاحی بازاریابی دیجیتال، به راحتی محصولات یا خدمات خود را بفروشند! اگر این موضوع صحت داشت، چرا کسب‌وکارها شکست می‌خورند!؟ بازاریابی در تعریف جامع تر، به مجموعه فعالیت‌های خاص و تعریف‌شده‌ای اطلاق می‌شود که به‌منظور معرفی یک محصول یا خدمت جدید، تغییر کرده و یا در حال استفاده به‌وسیله روش‌ها و کانال‌های معرفی و تبلیغ انجام می‌شود. صحت انتخاب رسانه های تبلیغاتی، استفاده از مشاوره تبلیغاتی صحیح و البته بودجه بندی بهینه یک کمپین تبلیغاتی، می تواند از عوامل موفقیت آمیز بودن یک کمپین تبلیغاتی و اجرای یک فرایند کامل بازاریابی باشد. فرایند صحیح بازاریابی، با درک کسب و کار از وضعیت کسب‌وکار در بازار آغاز می‌شود و با بررسی دقیق کلمات مورداستفاده در تبلیغات ارائه‌شده ادامه می‌یابد تا بتواند افزایش قابل توجه فروش را به همراه داشته باشد.

در تحقیقات انجام‌شده، حدوداً ۹۰% از کسب‌وکارهای آنلاین، از بازاریابی محتوایی بهره می‌برند. البته گفتنی است که ۵۲% از شرکت‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند نیز به این موضوع گرایش پیداکرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که بازاریابی محتوایی در سال آینده، حجم قابل‌توجهی از فعالیت‌های بازاریابی را تشکیل دهد. اگر می‌خواهید بازاریابی محتوا را در کسب‌وکارتان آغاز کنید، از روندهای رو به رشد غافل نشوید: ۱٫ تقویم سازی محتوا نتایج کسب‌وکارها نشان داده است، ۸۵% از آن‌ها با افزایش حجم تولید محتوا، توانسته‌اند نتایج مثبتی کسب کنند. از طرفی افزایش تمرکز و اولویت دادن به محتوا سازی، تا ۵۰% در کسب‌وکارها اضافه‌شده است. سعی کنید به‌صورت منظم، محتواهای بیشتری تولید کنید.

مشاور تبلیغاتی و بازاریابی توسط منصور کیارش

Image result for marketing method


ن : Nabi
ت : دوشنبه 23 بهمن 1396
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)